Shop Mobile More Submit  Join Login
×

:iconyunamoogle: More from yunamoogle





Details

Submitted on
June 12, 2011
Image Size
2.7 MB
Resolution
1640×2285
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
670
Favourites
17 (who?)
Comments
35
Downloads
47

Camera Data

×
Smile For Japan GA by yunamoogle Smile For Japan GA by yunamoogle
A fan art of Mikan and Natsume from Gakuen Alice with a "Smile For Japan" wish. Natsume killed me here... -_- But I guess it worked out. :3

For :iconsupportforjapan:'s and :iconjapan-fanart:'s contests

I do not own Gakuen Alice.
Add a Comment:
 
:iconmijikai-keeku:
Mijikai-Keeku Featured By Owner Aug 9, 2011
:3 ♥
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Aug 10, 2011  Student General Artist
:D :hug:
Reply
:iconbunnyluv-from-rmd:
Bunnyluv-from-RMD Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist
Ahaa this is cuute! CCx
Good luuck! : D
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 14, 2011  Student General Artist
Thank you! :hug:
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jul 23, 2011  Student General Artist
Hey you should vote for meh! :D [link] lol
Reply
:icontetsumi96:
tetsumi96 Featured By Owner Jun 13, 2011  Student General Artist
Dude I know that picture.....did you use a reference by any chance?

It's okay if you did, I use references all the time. ^^
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jul 23, 2011  Student General Artist
Hey you should vote for me: [link] lol you don't HAVE to but you should at least vote. :3
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 13, 2011  Student General Artist
Yeah I did. :D
Reply
:iconpercabeth-love:
Percabeth-love Featured By Owner Jun 13, 2011  Hobbyist Writer
:D <- That's me smiling for Japan ;)

Anyways, this is cutee :) Hope you win ^^ Keep at it :)
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 13, 2011  Student General Artist
Lol yay! :D

Thank you so much!
Reply
:iconmara-n:
Mara-n Featured By Owner Jun 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
ooow that's so cute! Hope you win something ^^
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 13, 2011  Student General Artist
Thank you! :D
Reply
:iconmara-n:
Mara-n Featured By Owner Jun 13, 2011  Hobbyist Digital Artist
you're welcomee!^^
Reply
:iconantoinette-san:
Antoinette-san Featured By Owner Jun 13, 2011
You are better than me at drawing Natsume and Mikan XD
<3 Lov this drawin~ :3
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 13, 2011  Student General Artist
Aww thanks! :D :hug:
Reply
:iconantoinette-san:
Antoinette-san Featured By Owner Jun 13, 2011
XD No problem
Reply
:iconnan-ee:
NAN-EE Featured By Owner Jun 12, 2011
awww ♥
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 12, 2011  Student General Artist
Thank you. :D
Reply
:iconsamuraisammy:
SamuraiSammy Featured By Owner Jun 12, 2011  Student
..We can submit something for the contest..? XD I didn't know...
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 12, 2011  Student General Artist
Yup. We can. :3 Of course we have to be fair and admitt when some one else's is better than ours. That's the hard part...
Reply
:iconsamuraisammy:
SamuraiSammy Featured By Owner Jun 12, 2011  Student
XD I don't think I'll submit any...I don't feel like it XD. I'm doing that meme thing with the OC's that you submitted as a journal...It's hilarious...XDDDDDDDDD
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 12, 2011  Student General Artist
lol I know right.? XD
Reply
:iconsamuraisammy:
SamuraiSammy Featured By Owner Jun 12, 2011  Student
XDDDDDDDDDd Except for the one I'm on now....2 and 5 are both guys...so.....yeah.....
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 12, 2011  Student General Artist
I know. That's awkward. XD
Reply
:iconsamuraisammy:
SamuraiSammy Featured By Owner Jun 12, 2011  Student
XD It was Yuuki and Ryo...and Yuuki likes someone else so I explained what happened....can you guess who came to Ryo's rescue..? XDDDDD
Reply
:iconyunamoogle:
yunamoogle Featured By Owner Jun 12, 2011  Student General Artist
lol who?
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: